Przychodzenie dzieci, zajęcia zespołowe i indywidualne, kompensacyjno-wyrównawcze, rozwijanie zainteresowań. Ćwiczenia poranne.
Przygotowanie do śniadania.
9.00
Śniadanie
9.30 – 9.45
Czynności higieniczne, mycie zębów.
9.45 – 10.30
Zajęcia dydaktyczno- wychowawcze kształtujące:
* Umiejętności społeczne. * Umiejętności językowe. * Umiejętności poznawcze. * Umiejętności artystyczne. * Umiejętności ruchowe. * Umiejętności matematyczne. * Gotowość do nauki czytania i pisania.
10.45 – 11.30
Wyjście na dwór.
* Spacer. * Zabawy na placu zabaw.
11.30 – 12.30
Zajęcia dodatkowe
12.30 – 13.00
Przygotowanie do obiadu . Obiad godz. 12.30 (pierwsze danie) – Odpoczynek po obiedzie.